Ets a » Weblog de Montaña » Arxiu d'entrades

Anar a la pàgina: Mostrant 211 a 225 de 246

Wednesday 2 de July de 2008
Circ dels Colells

Una matinal molt guapa per fer el circ dels Colells, sortin del parquing de Grau-Roig, vam pujar cap a la Portella de Joan Antoni, d'aqui vam pujar al pic d'Engait, i vam seguir la carena passant per el Pic de la Portella de Joan Antoni, el Pic de la Portella dels Colells, el Pic dels Colells, i Pi

Thursday 26 de June de 2008, 22:45:13
Monte Perdido
Tipus d'Entrada: VIDEO | 2250 visites

Pujada al Mont Perdut des de Nerin, per la escupidera, el 22 de Juny de 2008

Wednesday 18 de June de 2008, 14:14:45
MALADETES OCCIDENTALS
Tipus d'Entrada: VIDEO | 1923 visites

Sortint de la Besurta aquest diumenge 15 de Juny, vam anar a fer les Maladetes Occidentals, pujant per la Renclusa i seguint per el torrent de la Maladeta fins a la Torre Cordier, un cop al seu darrera un flanqueig ens porta a la canaleta que hi ha entre el Pico Cordier i el pico Sayó un cop a l

Wednesday 18 de June de 2008
Maladetes Occidentals
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 2012 visites

Aquest diumenge vam anar a fer una circular a les Maladetes Occidentals, era una sortida que ja vam intentar el anterior diumenge i que no vam poderla acavar per la boira, vam sortir de la Besurta , d%u2019alla a la Renclusa i llavors pel torrent de la Maladeta en direcció a la Torre Cordier, des

Tuesday 27 de May de 2008, 13:45:31
Alt del Griu
Tipus d'Entrada: VIDEO | 2284 visites

Pujada a l'Alt del Griu des de els cortals d'Encamp a Andorra

Friday 16 de May de 2008, 20:58:55
Perdiguero per Lliterola
Tipus d'Entrada: VIDEO | 2266 visites

Pujada al Perdiguero per lliterola el 11 de Maig de 2008

Monday 12 de May de 2008
Perdiguero per Lliterola 11-05-08

Malgrat tots els mals auguris metereologics, aquest dissabte, ens vam decidir a pujar a Benas per intentar el Perdiguero el dia seguent, aquest cop nomes hi erem la Natalia la Montse i jo mateix, molt a pesar nostre la resta del grup no es van decidir. La sortida ens va sortir molt be, el temps va

Thursday 8 de May de 2008, 22:28:36
Mil Menut i Pala de Jan
Tipus d'Entrada: VIDEO | 890 visites

Sortida feta el 1 de Maig de 2008, sortint de la coma de Ransol vam fer una circular que ens va dur al Pic de l'Estany Mort, El pic de Mil Menut i al pic de la Pala de Jan.

Friday 18 de April de 2008, 15:30:42
Pic de l'ALBA
Tipus d'Entrada: VIDEO | 2252 visites

Una molt recomenable circular que te com a punt culminat el Pic de l'Albe, Pic de l'ALBA per els catalans, sortint de l'Hospitalet Pres l'Andorre, pujárem per la vall d'Arques fins l'estany de Pedourres, un cop alla vam girar cap E a buscar la falda del Pic de Regalecio, un cop aqui vam seguir la

Tuesday 15 de April de 2008
Pic de l'Alba

Una molt recomenable circular que te com a punt culminat el Pic d'Albe, Pic d'ALBA per els catalans, sortint de l'Hospitalet Pres l'Andorre, pujárem per la vall d'Arques fins l'estany de Pedourres, un cop alla vam girar cap E a buscar la falda del Pic de Regalecio, un cop aqui vam seguir la coma

Thursday 10 de April de 2008, 14:28:42
Canal Nord del Pic de Pessons
Tipus d'Entrada: VIDEO | 2115 visites

Aquest passat diumenge, vam anar a fer la canal nord del Pic de Pessons (l’Amagada), per seguir fent practiques dels ensenyaments que van rebre el Salvador i la Carme en el curs d’alpinisme , aixi doncs alla vam practicar les técniques de progresió, encordament, instal.lació, etc. La neu es

Wednesday 2 de April de 2008
BASTIMENtS

Tot i que la primera intenció era la de seguir la carena des de el Bastiments fins l'Infern, finalment el vent ens ho va impedir, i ens vam haver de conformar en fer el Bastiments, sortin de Vallter, en lloc de pujar al coll de la Marrana, vam fer una canaleta que hi ha a uns centenars de metres a

Monday 31 de March de 2008, 07:20:13
CRESTES DE LA SEDA
Tipus d'Entrada: VIDEO | 1756 visites

Una de les sortides que hem fet aquesta setmana santa, ha estat a les crestes de la Seda, una circular amb principi i final a Pratdip, passant per el Montredón i el Cavall Bernat.

Tuesday 25 de March de 2008, 22:37:52
PIC DE FONTFREDA
Tipus d'Entrada: VIDEO | 1832 visites

Matinal realitzada el Març de 2008, sortín del parking inferior de la pista de Porte-Puymorens, vam anar pujant paralel.lament a la esquerra de les instal.lacions, i despres seguint la coma just per sota de la carena del Estanyol i Fontfreda, fins arribar gairebé a la base de les canals del pic

Monday 24 de March de 2008
Pic de Fontfreda

« Anterior12... 11121314151617Següent »