Ets a » Weblog de Montaña » Arxiu de Videos » October 2009 » Els Set Tresmil De La Pica
Wednesday 14 de October de 2009, 21:20:20
Els set tresmil de la Pica
Tipus d'Entrada: VIDEO | 2 Comentaris | 19210 visites

Aquest diumenge 11 d'Octubre, vam anar a la Pica d'Estats, desde la Molinassa, per la via Gabarro, pujant per la vall d'Areste, un cop fets els 3 de la Pica, el Rodo, i el "nou" Cap de la Coma de Riufred, en Xavier i en Jordi, tirant cap avall, i la Montse i jo, decidim, rematar la feina , amb el Montcalm i el Sotllo. Teniem ganes de probar les forces despres d'un estiu gairebe en blanc per una petita lesió de la Montse

2 Comentaris
Enviat per Bouvier el Friday 16 de October de 2009

“Felicitats per la ruta,el video m'ha portat bons records de quan vaig fer la mateixa ruta que vosaltres, tot i que al estar mullada la roca, havía de ser una mica mes delicada la carena final. El millor per mi es la solitut de la vall d'Areste fins al Canalbona y la baixada per la Coma de Sotllo. El video collonut i molt treballat”
Enviat per Jam el Saturday 17 de October de 2009

“Moltes gracies, estem totalment d'acord amb tu, tant la vall d'Areste com la coma de Sotllo son magnifiques, per si soles ja valen una sortida.”