Ets a » Weblog de Montaña » Arxiu de Videos » August 2014

Friday 29 de August de 2014, 20:46:44
Campirme
Tipus d'Entrada: VIDEO | 2 Comentaris | 2814 visites

Circular al Pic de Campirme, al Pallars. Hem sortit del final de la pista del coll de Campirme i hem pujat per la vall de Soliguera fins al final de coma, reseguint tots els seus estanys, , llavors hem seguit la carena fins al Campirme i per baixar seguint tambe la carena fins a la pista inicial

Friday 22 de August de 2014, 17:31:31
Cap de Broate, la ruta de les cascades
Tipus d'Entrada: VIDEO | 2285 visites

Sortida circular amb el Cap de Broate com ha cim culminant,. Hem pujat per la vall de Broate, i hem baixat per la coma de Salibarri, i la vall de Romedo, podríem dir que es la ruta de les cascades, tan la vall de Broate com la de Romedo estan plenes de cascades de tota mena.

Tuesday 19 de August de 2014, 17:47:35
Montarenyo i els seus estanys
Tipus d'Entrada: VIDEO | 1412 visites

Encara queden llocs per descobrir al Pallars. Circular a la capçalera de Tavascan passant per una serie d'estany verges de la acció de les companyies electriques. Hem sortit de la pleta palomera i hem pujat al estany de Port, Por de Tavascan, Estanyet de Montarenyo, Estany de Mariola, Estanys de

Sunday 10 de August de 2014, 18:31:39
Torreneules
Tipus d'Entrada: VIDEO | 1703 visites

Circular al Torreneules Sortint i arrivant al Pont de Daió, passant per el Torreneules, el Puig de La Coma del Clot, i Núria