Ets a » Weblog de Montaña » Arxiu de Videos » April 2008 » Pic De L'alba
Friday 18 de April de 2008, 15:30:42
Pic de l'ALBA
Tipus d'Entrada: VIDEO | 2252 visites

Una molt recomenable circular que te com a punt culminat el Pic de l'Albe, Pic de l'ALBA per els catalans, sortint de l'Hospitalet Pres l'Andorre, pujárem per la vall d'Arques fins l'estany de Pedourres, un cop alla vam girar cap E a buscar la falda del Pic de Regalecio, un cop aqui vam seguir la coma fins a les canals que pújan cap a la cresta que ve d'aquest pic i va al pic d'Alba, nosaltres vam pujar per una canaleta de 40-45º, amb una neu molt tova, a partir de la cresta nomes queda seguirla fins al altiplá i el cim de l'Alba, per baixar vam buscar un coll que hi ha en la carena que va cap el pic d'Escobes, i un cop allá per unes pales inclinades, tambe amb neu molt, molt tova, fins l'estany de Siscar i per la magnifica vall de Siscar, sempre amb la mirada del Pic d'Escobes , el Cilindre, la Cabaneta , el Roc Meler, etc, fins el punt d'inici.