Ets a » Weblog de Montaña » Arxiu de Videos » March 2011 » Pic Baix Del Cubil
Thursday 24 de March de 2011, 22:11:44
Pic Baix del Cubil
Tipus d'Entrada: VIDEO | 1108 visites

Aquest passat diumenge 20 de març vam anar al Pic Baix del Cubil, sortint de Les bordes d'Envalira i seguint les pistes de Grau Roig fins a arribar a la base del Pic, ja pujant ens havíem fixat en una petita canaleta o pala inclinada, d'uns 150 metres, que hi ha a la dreta de la base del cim. Aixi doncs per fer-ho una mica diferent vam pujar per aquesta canaleta que ens deixa just al començament de la zona que a l'estiu es una petita grimpadeta, i desde aqui fins al cim, per baixar ho vam fer per el llom normal. La neu fins a la base era abundant, i tot i que no es agradable anar per el costat de les pistes, també es veritat que aixo facilita la pujada, a la canaleta hi ha havia trams de tot, primer toveta, algun tram glaçada i algun tros escassa degut a algun allau, pero en definitiva estava força acceptable, millor del que ens esperàvem.