Ets a » Weblog de Montaña » Arxiu de Videos » April 2011 » Coll Roig, La Primera Canaleta De La Pucca
Wednesday 13 de April de 2011, 23:26:03
Coll Roig, la primera canaleta de la Pucca
Tipus d'Entrada: VIDEO | 911 visites

Diumenge passat vam als Pics de Coll Roig a la Cerdanya Francesa. Vam sortir del Passet, primer pel camí que va a Lanos i al cap d'un parell de Km., el deixem i tirem amunt en direcció al Pic o Puig de les Tosses,. Anem pujant, primer per un petit corriolet i mes endavant per pales de neu força inclinades. En alguns moments la neu era molt toba i ens enfonsàvem un bon tros. Un cop a la base dels contraforts del Pic de les Tosses, veiem una canaleta i tirem cap dalt, a partir d'aqui la neu es mes dura i ens permet puja millor, aquesta canal deu tenir uns 40º, serà la primera canaleta que fara la nostre gossa Pucca.L'ultim tram abans del cim es de pedra suelta, molt perillosa. Un cop al cim, seguim la cresta en direcció al Pic Occidental del Coll Roig, la cresta no es difícil, pero el fet d'anar amb la Pucca ho dificulta una mica mes. Des de el Pic Occidental i seguint els lllom anem al Oriental passant pel coll, i retornem a aquest coll per davallar per la desagradable pedrera, fins a tornar a trobar les palas de neu, ara ja de tornada la neu es una pastarada, que ens alguns moments en enfonsem un metro, tot i aixi ha estat una gran sortida. Aqui hi ha el video de la sortida.