Ets a » Weblog de Montaña » Albums de Fotos » July 2010
Albums de Fotos July de 2010

Tuesday 27 de July de 2010
Olla de Núria

El 25 de Juliol , per celebrar el nostre aniversari, la Montse i jo, volíem fer una cosa guapa, i ens vam decidir per anar a fer Olla de Núria, nosaltres dos i la Pucca. Mai l’havíem fet com ara, sencera, o sigui des de el Puigmal seguint tota la carena fins al cim de la Coma del Clot, o com

Tuesday 20 de July de 2010
ASTAZOUS

Aquesta vegada hem anat als Astazous. Hem sortit a les 5,45 del aparcament de la zona d’acampada de Pineta. Primer seguint els rètols indicadors, i despres seguint les poques fites, pero per cami molt fresat, hem pujat al Balcó de Pineta. Un cop allà, la magnifica vista de la cara Nord del P

Tuesday 6 de July de 2010
Pico de Alba

Aquest diumenge vam anar al Pico de Alba. Ja feia setmanes que la Montse i jo, volíem anar-hi, finalment vam posar-hi dia i hora, seria diumenge 4 de Juliol a les 6 del mati. Tot i que ens va costar, finalment vam aconseguir que també vinguessin en Salvador, la Carme i en Xavier. Aquesta hora va