Ets a » Weblog de Montaña » Albums de Fotos » June 2011
Albums de Fotos June de 2011

Saturday 25 de June de 2011
Pic de Marbore i Picos de la Cascada

Aquest cap de setmana vam pujar a Ordesa. Vem pujar amb l'autobus de Nerin fins a Ciarracils, per anar a fer el Marbore i els Pics de las Cascades en una jornada. Uns 26 Km. i 1500 metres de denivell, en una jornada molt intensa i amb un dia esplendit pero molt calorós.

Sunday 19 de June de 2011
Besiberri Nord per la vall de Besiberri.

Aquest cop hem anat al Besiberri nord pel la vall de Besiberri. Aqui hi ha el video de la sortida http://www.youtube.com/watch?v=hAuO2adC0kI Vam pujar a dormir el dissabte al refugi de Besiberri, esta molt cuidat, hi ha mantes i tot lo necessari. El diumenge vam sortir cap el cim, la idea era p

Thursday 16 de June de 2011
Clarabides, Gias i companyia
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 1949 visites

Es una manera d’encadenar 6 tresmil d'una manera sencilla i en una epoca del any ideal. Aquest cap de setmana vam anar cap a Estos. Dissabte vam pujar a dormir al ref. D’Estos, per poder pujar al Clarabide diumenge. Vam sortir a quarts de 8, pujant pel barranc de Gias, fins als Ibons de Gias,