Ets a » Weblog de Montaña » Albums de Fotos

Anar a la pàgina: Mostrant 1 a 15 de 62

Saturday 19 de April de 2014
Corredor Sàbat

Pujada al Puig de Quer pel corredor Sàbat i baixada pel de Cristall. El corredor estava amb neu dura, igual que el primer tros del Cristall al baixar. Pero degut a les temperatures d'aquell dia, la aproximació al corredor, i sobre tot el final del cristall a la baixada estava molt tova. Sembla

Sunday 29 de December de 2013
Pedraforca pel Verdet

Aquest diumenge vam anar al Pedraforca pujant pel Verdet i baixant per la tartera, sembla que ho vam fer just per davant del company "Fjavier" i igual que ell us desitgem Un MOLT BON ANY 2014.

Sunday 24 de November de 2013
Les Penyes Altes o El Jardí Encantat

Aquest diumenge vam pujar a Les Penyes Altes des de Greixer, i vam tenir la sort de trobar-nos un paisatge que realment semblava un "Jardí Encantat"

Sunday 28 de July de 2013
PIC BADET I MAOU

Aquest diumenge vam anar cap a la zona del Pic Long. Voliem fer la cresta des de Maou fins al Pic Long, pero la pluja de matinada, i el mal temps ens va fer reduir la sortida, i finalment nomes vam fer els dos primers pics, tot i aixi al final ens vam mullar. Aqui hi ha una panoramica de 360º des

Sunday 7 de July de 2013
Pics de Culfreda

Aquest cap de Setmana vam pujar al Pics de Culfreda des de Tabernes.

Wednesday 26 de June de 2013
Mont Perdut per la Nord Clásica

Aquest any teníem que aprofitar la gran quantitat de neu que hi ha al Pirineu, així doncs vam decidir de anar a fer la Nord del Perdut. Diumenge vam pujar a dormir al ref. de Tucarroya, i dilluns de matinada vam pujar la Nord clàssica al Perdut. Les condicions que vam trobar eren magnifiques, la

Sunday 8 de July de 2012
Mont Perdut per Escaleras i Cilindro

Aquest diumenge dia 8 de Juliol, vam anar a Ordesa. Vam agafra el bus de Nerin, fins a cuello gordo i d'alla cap a fer el Perdut per las Escaleras i llavors el Piton S.O. i el Cilindro.

Tuesday 19 de June de 2012
Punta Delmás per l´aresta Nord, Pic Mir i Le Bondidier

Aquest diumenge vam anar a La Punta Delmás per l'aresta Nord, d'aqui a Pic Mir i llavors al Pic Le Bondidier, la tornada la vam fer per el collado Alba i Paderna

Tuesday 13 de March de 2012
Pic de Saint Barthelemy

Aquest diumenge 11 de Març vam anar a l'Ariege, concretament vam anar a fer un tomb pel Massis de Tabe. Un dels cims mes coneguts del massís es el Pic de Saint Barthelemy, i vam voler anar-hi fugint una mica de la ruta mes concorreguda que hi puja des de les properes instal·lacions de les mines

Monday 27 de February de 2012
Pics de Casamanya

Circular als pics de casamanya, pujant per la vall de Montaup, la idea inicial era anar fins al coll d'Arenes i llavors reseguir els Casamanya, pero un cop als Colts d'Encarners, vam veure una canaleta que semblava que anes al cordal. Aixi doncs ens hi vam enfilar i aixi vam poder fer la circular u

Sunday 13 de November de 2011
Puig de Fontviva

Aquest diumenge 13 de Novembre, a ultima hora a la Montse se una li va acudir una circular molt guapa al Puig de Fontviva. Vam sortir del pàrquing del Passet, vam pujar a buscar el GR, el cami de l’Estany de Lanos, d’alla a la portella de Lanos, i llavors a les dues puntes del Puig de Fontviva

Sunday 25 de September de 2011
Aragüells, Juncadella i Cregüeña

Aquest diumenge vam anar cap a Benas. El dia era esplendid i la cosa convidava a caminar, vam sortir del Puente Coronas cap a la Vall de Coronas, un cop al Ibon del Medio vam deixar el cami de l’Aneto i ens vam dirigir cap a l’Araguells, i d’aquest vam tirar cap cap a l’

Tuesday 9 de August de 2011
Els Gabietos per l´aresta SO.

Una manera entretinguda d’anar al Gabieto es fer la pujada per la seva aresta SO Aixo es el que vam fer la setmana passada. Sortint del coll de Tentes, vam anar fins al port de Bujaruelo, a partir d’aquí seguint les fites en direcció SO, deixant a la dreta la Escusaneta pugem fins

Saturday 25 de June de 2011
Pic de Marbore i Picos de la Cascada

Aquest cap de setmana vam pujar a Ordesa. Vem pujar amb l'autobus de Nerin fins a Ciarracils, per anar a fer el Marbore i els Pics de las Cascades en una jornada. Uns 26 Km. i 1500 metres de denivell, en una jornada molt intensa i amb un dia esplendit pero molt calorós.

Sunday 19 de June de 2011
Besiberri Nord per la vall de Besiberri.

Aquest cop hem anat al Besiberri nord pel la vall de Besiberri. Aqui hi ha el video de la sortida http://www.youtube.com/watch?v=hAuO2adC0kI Vam pujar a dormir el dissabte al refugi de Besiberri, esta molt cuidat, hi ha mantes i tot lo necessari. El diumenge vam sortir cap el cim, la idea era p