Ets a » Weblog de Montaña » Arxiu d'entrades » May 2011

2016 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Sunday 29 de May de 2011
Punta Alta de Comalesbienes

Aquest diumenge 29 de Maig, vam anar a la Punta Alta de Comalesbienes. Sortint del embassament de Cavallers, vam pujar per el barranc de Comalesbienes, un corriol molt dret ens fa pujar ràpidament, quant la vall s’obre, entrem en una zona de blocs, i apareigen diverses lineas de fites. Per tal d

Sunday 22 de May de 2011
Els Cambradase pel corredor Vermicelle

Aquest diumenge hem anat als Cambradase, des de Eina. Hem pujat pel corredor Vermicelle, un cop a la carena ens hem dirigit primer al Cambradase Occidental i ja des d’aquí en direcció Est, tornant a passar per la sortida del Vermicelle, hem fet el Cambradase Central, i finalment el Oriental, dâ

Wednesday 18 de May de 2011, 21:09:31
Maladeta des de Besurta
Tipus d'Entrada: VIDEO | 847 visites

El 8 de Maig vam anar a la Maladeta, des de La Besurta. Despres d'un dissabte molt plujós, semblava que el diumenge seria ideal, i així va ser, estava tot ple de neu nova, fresca, i totalment verge. Era el dia ideal per els esquiadors, doncs la nevada havia estat prou important, pero nosaltres v

Sunday 8 de May de 2011
La Maladeta per el coll de la Rimaya

Aquest diumenge vam anar a la Maladeta, des de La Besurta. Despres d'un dissabte molt plujós, semblava que el diumenge seria ideal, i així va ser, estava tot ple de neu nova, fresca, i totalment verge. Era el dia ideal per els esquiadors, doncs la nevada havia estat prou important, pero nosaltre