Ets a » Weblog de Montaña » Arxiu d'entrades » April 2011

Friday 29 de April de 2011, 21:37:27
Corredor Occidental al Pic de la Menera
Tipus d'Entrada: VIDEO | 1198 visites

Pujada al Pic de la Menera, al circ de Grau Roig a Andorra, pel corredor Occdental. El Pic de la Menera es un cim de 2776 m, que hi ha mes al fons del circ de Grau Roig, concretament esta situat entre el Bony d'Envalira i els Pics Negres d'Envalira.

Friday 22 de April de 2011, 10:25:23
Feixants del Montsec
Tipus d'Entrada: VIDEO | 1 Comentaris | 1103 visites

Hi ha una manera molt guapa de baixar del cim de Sant Alis, al Montsec d'Ares, i aixo es per unes feixes que van seguint la cinglera, una volta molt curiosa i espectacular, tot i que prohibida als que tinguin vertigen, doncs a tota la sortida s'ha d'anar amb molt de compte per la timba que hi ha.

Wednesday 13 de April de 2011, 23:26:03
Coll Roig, la primera canaleta de la Pucca
Tipus d'Entrada: VIDEO | 911 visites

Diumenge passat vam als Pics de Coll Roig a la Cerdanya Francesa. Vam sortir del Passet, primer pel camí que va a Lanos i al cap d'un parell de Km., el deixem i tirem amunt en direcció al Pic o Puig de les Tosses,. Anem pujant, primer per un petit corriolet i mes endavant per pales de neu força