Ets a » Weblog de Montaña » Arxiu d'entrades » June 2013

Pujada al Mont Perdut per la Nord Clasica

Wednesday 26 de June de 2013
Mont Perdut per la Nord Clásica

Aquest any teníem que aprofitar la gran quantitat de neu que hi ha al Pirineu, així doncs vam decidir de anar a fer la Nord del Perdut. Diumenge vam pujar a dormir al ref. de Tucarroya, i dilluns de matinada vam pujar la Nord clàssica al Perdut. Les condicions que vam trobar eren magnifiques, la

Thursday 20 de June de 2013, 22:35:23
Panorama de 360º des de el Pic de La Rimaya

Aqui teniu una vista de 360º des de el cim del Pic de La Rimaya aquest diumenge 16 de Juny http://www.360cities.net/image/maladeta-rimaya-spain#0.00,0.00,44.6

Thursday 20 de June de 2013, 21:01:59
Pic de La Rimaya
Tipus d'Entrada: VIDEO | 2 Comentaris | 1043 visites

Sortida al Pico de La Rimaya, a les Maladetes. Hem sortit des de Los LLanos del Hospital, doncs la pista a la Besurta esta tancada per l'aigua, hem anat fins a la Renclusa i d'alla fins al cim. Hem pujat pel corredor que puja directament al cim, es un corredor entre 50 i 60º.

Tuesday 11 de June de 2013, 20:49:46
Certascan
Tipus d'Entrada: VIDEO | 2 Comentaris | 1183 visites

Aquesta setmana Santa passada voliem intentar el Pic de Certascan. Finalment nomes vam pujar al Refugi, les condicions de la neu i la gran quantitat que hi havia, ens ho va fer impossible, la pujada la vam fer per la pista, amb un parell de metros de neu a sobre, lo que feia que haguesim de fer una