Ets a » Weblog de Montaña » Arxiu d'entrades » June 2011

Una manera sencilla d'encadenar 6 tresmil a la zona d'Estos

Saturday 25 de June de 2011
Pic de Marbore i Picos de la Cascada

Aquest cap de setmana vam pujar a Ordesa. Vem pujar amb l'autobus de Nerin fins a Ciarracils, per anar a fer el Marbore i els Pics de las Cascades en una jornada. Uns 26 Km. i 1500 metres de denivell, en una jornada molt intensa i amb un dia esplendit pero molt calorós.

Tuesday 21 de June de 2011, 22:09:11
360º al voltant del Bessiberri Nord.
Tipus d'Entrada: VIDEO | 2 Comentaris | 816 visites

Aquesta es la magnifica vista des de el cim del Besiberri Nord.

Sunday 19 de June de 2011
Besiberri Nord per la vall de Besiberri.

Aquest cop hem anat al Besiberri nord pel la vall de Besiberri. Aqui hi ha el video de la sortida http://www.youtube.com/watch?v=hAuO2adC0kI Vam pujar a dormir el dissabte al refugi de Besiberri, esta molt cuidat, hi ha mantes i tot lo necessari. El diumenge vam sortir cap el cim, la idea era p

Thursday 16 de June de 2011
Clarabides, Gias i companyia
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 1949 visites

Es una manera d’encadenar 6 tresmil d'una manera sencilla i en una epoca del any ideal. Aquest cap de setmana vam anar cap a Estos. Dissabte vam pujar a dormir al ref. D’Estos, per poder pujar al Clarabide diumenge. Vam sortir a quarts de 8, pujant pel barranc de Gias, fins als Ibons de Gias,

Tuesday 14 de June de 2011, 21:30:37
Vermicelle i els Cambradase
Tipus d'Entrada: VIDEO | 612 visites

Hem pujat pel corredor Vermicelle, un cop a la carena ens hem dirigit primer al Cambradase Occidental i ja des d’aquí en direcció Est, tornant a passar per la sortida del Vermicelle, hem fet el Cambradase Central, i finalment el Oriental, d’aquí seguint unes grans fites hem tornat cap a Eina

Sunday 5 de June de 2011, 21:32:48
PUNTA ALTA Video-resenya
Tipus d'Entrada: VIDEO | 4 Comentaris | 1218 visites

Pujada a la Punta Alta des de l'embassament de Cavallers. Pujant per el Barranc de Comalesbienes, i passant per el Pic de Comalesbienes. Per baixar ho hem fet per coll Arenos, estany de la Roca, Estany gran de Colieto, Ref. Ventosa, i finalment un altre cop Cavallers.