Ets a » Weblog de Montaña » Albums de Fotos

Anar a la pàgina: Mostrant 46 a 60 de 62

Wednesday 2 de April de 2008
BASTIMENtS

Tot i que la primera intenció era la de seguir la carena des de el Bastiments fins l'Infern, finalment el vent ens ho va impedir, i ens vam haver de conformar en fer el Bastiments, sortin de Vallter, en lloc de pujar al coll de la Marrana, vam fer una canaleta que hi ha a uns centenars de metres a

Monday 24 de March de 2008
Pic de Fontfreda

Matinal realitzada el Març de 2008, sortín del parking inferior de la pista de Porte-Puymorens, vam anar pujant paralel.lament a la esquerra de les instal.lacions, i despres seguint la coma just per sota de la carena del Estanyol i Fontfreda, fins arribar gairebé a la base de les canals del pic

Saturday 8 de March de 2008
Sethomes, Rojá, Tretzevents

El passat diumenge dos de Març vam anar a fer la carena que va del Pic de Sethomes fins al Tretzevents, passant per el cim de Bassibes i els pics de Rojá, al Vallespir. Sortint del Ref. d'Estables vam pujar cap el coll de Bocacers i des de alla vam anar seguint tota la carena, tot plegat son cims

Thursday 24 de January de 2008
Puigperic

Pujada al Puigperic el diumenge 20 de Gener de 2008, sortint del pla del Avellans , ja que en aquest punt la pista es tancada, en arribar al llac de les Bulloses i veure els Perics, que estaven demanant guerra, vam canviar la idea inicial que era de pujar al pic de La Grava, un dia molt guapo. Aqui

Saturday 8 de December de 2007
Pic de l´Estanyó
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 2034 visites

Sortida realitzada el diumenge passat, 2 de Desembre de 2007, vam pujar des de Sorteny per la serra del Roc del Rellotge, va ser imprescindible l'us dels grampons gairebé des de l'inici de la sortida, doncs estava tot molt glaçat.

Saturday 17 de November de 2007
Alt de Juclar

El passat diumenge dia 11 de Novembre vam anar a pujar l'Alt del Juclar, tot i que en principi teniem la idea de fer tambe la cresta, finalment nomes vam pujar el cim. Vam sortir del pont de la Baladosa en direcció als estanys de Juclar i en el primer llac van girar al Sud Oest, enfilant directam

Tuesday 30 de October de 2007
Roca Entrevessada i Medacorba

Aquest diumenge, amb un dia esplèndid, vam pujar a la Roca Entrevessada des de els Estanys Forcats per la aresta Est fins el cim i vam baixar per la cresta Nord fins el coll dels Estanys Forcats, tot aquest tram amb força neu i un cop allà vam pujar el Medacorba

Friday 9 de March de 2007
PIC DE ROJÁ I TRETZEVENTS

Ascenció al Pic de Rojá i al Puig de Tretzevents desde St. Guillem, aquest cop si vam aconseguir el cim, un dia perfecte per una excursió perfecte.

Thursday 1 de March de 2007
Intent al Tretzevents

Intent al Tretzevents, a les montanyes del Canigo, les condicions metereologiques fan fer imposible de arrivar al cim, i ens varem quedar a la carena entre el sethomes i el Roja.

Wednesday 17 de January de 2007
Roc Blanc, paisatge alpí al Capcir

Pujada al Roc Blanc, comarca del Capcir, vam anar per el llac de Laurentis, fins al coll del mateix nom i despres per la cresta fins el cim

Sunday 31 de December de 2006
Tossal Bovinar i Estanyons

Pujada al Tossal Bovinar i al seu pic vei el Pic del Estanyons el dia 10 de Decembre, varem pujar per el serrat del Cugots i tot i que en principi voliem baixar per la coma Extremera i el clot de Setut, finalment varem optar per fer la el Pic dels Estanyos i baixar per la vall dels Estanyos, degut

Tuesday 28 de November de 2006
Per la vall de la Llosa

Una volta per la vall de la Llosa, pujant a la Tosseta de Vallcivera, la Muga i la Tossa Plana

Wednesday 14 de June de 2006
Aneto por la clasica

Subida al Aneto por la via clasica el domingo 11 de Junio, Basurta, Renclusa, portillon superior, nevero del Aneto, collado de Coronas y Aneto.

Wednesday 7 de June de 2006
Maladeta Occidental

Sortida a la Maladeta Occidental, la Muela i el Diente de Alba .Uns altres del Madteam a Benasc el dia 4 de Juny

Wednesday 19 de April de 2006
Catllaras

Una volta per la serra de Catllaras de la ma de Narhinan