Ets a » Weblog de Montaña » Albums de Fotos

El Matagalls el Febrer de 2010

Tuesday 8 de December de 2009
Voltors als Ports

Aquest diumenge vam fer una sortida a la Punta de l'Aigua i l'Engrillo, en aquest ultim cim vam estar enboltats de Voltors

Thursday 24 de September de 2009
Pic de Juclar Est i Pic de la Pala de sobre l´Estany

A mitjans de Setembre vam anar a fer una circular a la capçalera de la Vall Incles, sortint del pont de la Baladosa vam enfilar cap els Estanys de Juclar, un cop al desaigüe del Estant Primer vam deixar el cami que porta a la collada de Juclar i ens vam anar enfilant en direcció a la cresta de

Sunday 14 de June de 2009
Pic de Balbone
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 1918 visites

El passat 14 de Juny, vam anar a fer una volta al Pic de Balbone, a la zona de Mijanes de l’Ariege francesa. Vam sortir del pàrquing de la Restanque en direcció Oest pel Bosc de l’Agreboul, que en aquest temps està magnífic, direcció a l’estany de Rabassoles i després a l’Estany B

Monday 18 de May de 2009
Els quatre Puigmals

Complementant la galeria del company Amunt!, aqui hi ha quatre fotos mes de la sortida realitzada als quatre Puigmals el 3 de Maig de 2009.

Sunday 10 de May de 2009
Corredor Sudest al Pic Alt del Cubíl.

Aquest passat diumenge 10 de Maig, vam anar al Pic Alt del Cubil, pujant per el corredor Sudest, des de Grau Roig, tot i que en principi volíem fer el corredor Noroest del Pic de Montmalus pero en arribar al parking de la estació, vam veure que tot el circ dels Pessons estava molt tapat excepte e

Sunday 5 de April de 2009
CANAL DE L ´ORDIGUER
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 1991 visites

El passat diumenge 5 d’Abril, vam anar a fer la canal de l’Ordiguer, des de Estana i per Prat de Cadi, van pujar per la via normal, hi havia moltissima neu nova, la qual cosa ho feia mes feixuc, pero per contra, al haver-hi tanta neu el ressalt que hi ha a mitja canal, estava força tapat, un

Saturday 24 de January de 2009
ROC COLOM I POMEROLA

Sortida amb esquis sortin desde el coll de Mantet, vam anar a fer el cim de Pomerola, la Mort de l'Escola i el Roc Colom, una sortida que es mes de raquetes que d'esquis, ja que, primer el Pla Segalar, i despres l'altipla que hi ha entre el cim de Pomerola i la Mort de l'Escola , se't fan molt llar

Thursday 11 de September de 2008
Castor 4228 m.
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 1994 visites

Ascensió al Castor des de la estació de Klein-Matterhorn, l'Agost de 2008

Friday 22 de August de 2008
LA MUNIA

Els passats 16 i 17 d’Agost, la Natalia, la Montse i jo mateix, vam anar a pujar La Munia i la Pequeña Munia des de la vall del Rio Real, vam deixar el cotxe a Petramula i vam pujar a fer nit als llacs de la Munia per el collado de las Puertas, al endemà vam pujar pel coll de la Munia i el pas

Tuesday 15 de July de 2008
Tempestades

Aquest diumenge 13-07-08, malgrat les previsons metereologiques, voliem intentar de fer el Tempestades, al haver estat plovent, pedregant I tambe nevant als cims, va fer que tot el paisatge estes pletoric, sortia aigua per tot arreu, i fins i tot feia sol. Al haver baixant tant les temperatures,

Wednesday 2 de July de 2008
Circ dels Colells

Una matinal molt guapa per fer el circ dels Colells, sortin del parquing de Grau-Roig, vam pujar cap a la Portella de Joan Antoni, d'aqui vam pujar al pic d'Engait, i vam seguir la carena passant per el Pic de la Portella de Joan Antoni, el Pic de la Portella dels Colells, el Pic dels Colells, i Pi

Wednesday 18 de June de 2008
Maladetes Occidentals
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 2012 visites

Aquest diumenge vam anar a fer una circular a les Maladetes Occidentals, era una sortida que ja vam intentar el anterior diumenge i que no vam poderla acavar per la boira, vam sortir de la Besurta , d%u2019alla a la Renclusa i llavors pel torrent de la Maladeta en direcció a la Torre Cordier, des

Monday 12 de May de 2008
Perdiguero per Lliterola 11-05-08

Malgrat tots els mals auguris metereologics, aquest dissabte, ens vam decidir a pujar a Benas per intentar el Perdiguero el dia seguent, aquest cop nomes hi erem la Natalia la Montse i jo mateix, molt a pesar nostre la resta del grup no es van decidir. La sortida ens va sortir molt be, el temps va

Tuesday 15 de April de 2008
Pic de l'Alba

Una molt recomenable circular que te com a punt culminat el Pic d'Albe, Pic d'ALBA per els catalans, sortint de l'Hospitalet Pres l'Andorre, pujárem per la vall d'Arques fins l'estany de Pedourres, un cop alla vam girar cap E a buscar la falda del Pic de Regalecio, un cop aqui vam seguir la coma