Ets a » Weblog de Montaña » Albums de Fotos

Thursday 16 de June de 2011
Clarabides, Gias i companyia
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 1949 visites

Es una manera d’encadenar 6 tresmil d'una manera sencilla i en una epoca del any ideal. Aquest cap de setmana vam anar cap a Estos. Dissabte vam pujar a dormir al ref. D’Estos, per poder pujar al Clarabide diumenge. Vam sortir a quarts de 8, pujant pel barranc de Gias, fins als Ibons de Gias,

Sunday 29 de May de 2011
Punta Alta de Comalesbienes

Aquest diumenge 29 de Maig, vam anar a la Punta Alta de Comalesbienes. Sortint del embassament de Cavallers, vam pujar per el barranc de Comalesbienes, un corriol molt dret ens fa pujar ràpidament, quant la vall s’obre, entrem en una zona de blocs, i apareigen diverses lineas de fites. Per tal d

Sunday 22 de May de 2011
Els Cambradase pel corredor Vermicelle

Aquest diumenge hem anat als Cambradase, des de Eina. Hem pujat pel corredor Vermicelle, un cop a la carena ens hem dirigit primer al Cambradase Occidental i ja des d’aquí en direcció Est, tornant a passar per la sortida del Vermicelle, hem fet el Cambradase Central, i finalment el Oriental, dâ

Sunday 8 de May de 2011
La Maladeta per el coll de la Rimaya

Aquest diumenge vam anar a la Maladeta, des de La Besurta. Despres d'un dissabte molt plujós, semblava que el diumenge seria ideal, i així va ser, estava tot ple de neu nova, fresca, i totalment verge. Era el dia ideal per els esquiadors, doncs la nevada havia estat prou important, pero nosaltre

Sunday 6 de March de 2011
La Pucca puja al Matagalls

Aquest diumenge la Pucca i els seus companys van pujar al Matagalls. Vam sortir del coll de Bordoriol i pujant per la font dels Llops i la font dels Mosquits vam fer cap al Matagalls, per baixar vam anar per el Pla dels Ginebres, Sant Miquel de Barretons, Sant Segimon, Mare de Deu de l'Erola i acab

Sunday 26 de September de 2010
Tuc de Mulleres

El passat dia 26 de Setembre vam anar al Tuc de Mulleres, sortim de la boca sud del Túnel de Vielha, i pujant per la Pleta i Vall de Mulleres. El dia anterior havia fet una petita nevada, això encara millorava el ja magnífic paisatge de la vall. Vam començar a trobar neu a partir dels 2000 m,

Sunday 19 de September de 2010
Pic de Racó Gros i Racó Petit

El diumenge 19 de Setembre, ens vam decidir a anar a fer la Cresta de Racons, seguint les recomanacions del Panx en la seva piulada de la setmana anterior, tot i que la tornada la vam fer diferent . Vam sortir de Núria en direcció al coll de Noucreus, un cop allà, un corriol i algunes fites en

Tuesday 27 de July de 2010
Olla de Núria

El 25 de Juliol , per celebrar el nostre aniversari, la Montse i jo, volíem fer una cosa guapa, i ens vam decidir per anar a fer Olla de Núria, nosaltres dos i la Pucca. Mai l’havíem fet com ara, sencera, o sigui des de el Puigmal seguint tota la carena fins al cim de la Coma del Clot, o com

Tuesday 20 de July de 2010
ASTAZOUS

Aquesta vegada hem anat als Astazous. Hem sortit a les 5,45 del aparcament de la zona d’acampada de Pineta. Primer seguint els rètols indicadors, i despres seguint les poques fites, pero per cami molt fresat, hem pujat al Balcó de Pineta. Un cop allà, la magnifica vista de la cara Nord del P

Tuesday 6 de July de 2010
Pico de Alba

Aquest diumenge vam anar al Pico de Alba. Ja feia setmanes que la Montse i jo, volíem anar-hi, finalment vam posar-hi dia i hora, seria diumenge 4 de Juliol a les 6 del mati. Tot i que ens va costar, finalment vam aconseguir que també vinguessin en Salvador, la Carme i en Xavier. Aquesta hora va

Sunday 27 de June de 2010
Gorgues de Sant Bertomeu Ses Gorgues
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 2068 visites

Avui hem anat a un lloc ben diferent del que fem habitualment, hem anat a fer un tomb per la zona de Collsacabra, concretament a unes gorgues a prop de l'Esquirol

Sunday 30 de May de 2010
Aneto per Corredor Estasen-Petit Black

Ahir diumenge, 30 de Maig, vam anar al Aneto per el corredor Estasen i el Petit Black, hi ha moltissima neu, la trobes continua des de els 2700, la neu a la canal estava força be, al començament pero, no podies sortirte de les traces per que era molt tova, mes amunt estava molt millor, la sortida

Friday 2 de April de 2010
Mont-roig per la canal central

Aquest divendres dos d Abril vam anar al Mont-roig per la canal central, es tracta d'una canal d'uns 250 m. força facil, no hi ha cap tram mixt, una inclinació d'uns 45º, i nomes la sortida te una inclinació superior, sense arrivar als 55º. Sortint de la pista que puja des de les bordes de Qua

Tuesday 9 de March de 2010
Pedraforca pel Verdet

Malgrat les males previsions meteorològiques, aquest diumenge 7 de Març vam decidir pujar al Pedraforca, segons les previsions teníem temps fins a mig dia, i així va ser. Fent la clàssica circular pujant pel coll del Verdet i baixant per la tartera, una sortida molt guapa.

Thursday 25 de February de 2010
Serra de les Salines

El diumenge 21 de Febrer vam fer una sortida a la serra de Les Salines, aquesta serra fa frontera entre las comarques de l’Alt Emporda i el Vallespir. Sortint de La Vajol i pujant al punt mes alt d’aquesta serra.